Sider

lørdag den 4. september 2010

Hårprodukter

Her er nogle hårprodukter som jeg har købt for nylig i matas og foetex. Dette er første gang jeg skriver om mine egne holdninger til de forskellige hårprodukter. Der er nogle af dem som jeg mener er værd at købe og nogle som jeg aldrig nogensinde kommer til at købe igen.


Den først hårprodukt som jeg simpelthen elsker er kokosolie til håret. Flasken indeholder ren kokosolie og efterlader håret skinnende og blødt. Før i tiden anvendte jeg mandelolie til håret og det kan jeg goså anbefale for efter jeg havde anvendt mandelolie i flere måneder blev mit hår meget tykkere og friskere.



Den kan købes i Matas for 90 kr. og hedder 'Økologisk kokosolie - ekstra jomfru'.


Til mit hår anvender jeg Sunsilk conditioner som hjælper med at efterlade håret blødt og det gør nemmere for en at rede håret ud. Sunsilk conditioner er helt klart værd at købe!

Produktet kan købes i nogle enkelte føtex butikker og 2 koster 30 kr.

Sidste hårprodukter som jeg købte og som jeg fortryder er John Frieda shampoo og John Frieda dream curls. Shampooen er bare en normal shampoo, den gør intet specielt ved ens hår. Dream curls produktet virker overhovedet ikke, det er meningen den skal tæmme kruset hår men den har ingen virkning. Så jeg fortyder rigtig meget at jeg købte hver produkt for 90 kr. Havde virkelig hørt gode ting om dem, men jep dyre hårprodukter er ikke ensbetydende med at de er bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar